Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Μικρές αμαρτίες της Κυριακής


by crazy cow

Ξεκίνησε ανώδυνα με μία φωτογραφία

Οι φωτογραφίες του Crazy Cow αποτυπώνουν ασπρόμαυρα πρόσωπα με ζεστές ρυτίδες ένα γύρω από τα μάτια, σαπουνόφουσκες πάνω από τα σπίτια της πόλης και μικρές μικρές στιγμές χρώματος που ίσως προσέξεις ίσως και δεν αντιληφθείς ποτέ, αν όμως τις συλλάβεις τότε παραδίνεσαι σε χαμογελαστά δευτερόλεπτα ηρεμίας που ανασκαλεύουν τον αέρα του δωματίου σου και γουργουρίζουν ευτυχισμένα στην κοιλιά σου


 Έπειτα μου είπε ο Θοδωρής ότι η αδερφή του τους έφερε από την Αγγλία macarons που ήταν όμως από τη Γαλλία κι εγώ μπήκα εδώ για να δω τί είναι αυτά τα macarons και είδα κάτι μικρά στρογγυλά χρωματιστά πραγματάκια και μετά εκεί είχε και αρώματα και είδα και κάτι κεράκια που έβγαιναν στα ίδια χρώματα με τα macarons και έλεγε “with caramel and butter” ή “brioche” κι εγώ τόσο υπνωτίστηκα από τα χρώματα που πάτησα εγγραφή στον ιστότοπο ώστε να λαμβάνω ηλεκτρονικά γράμματα από μακρυά με φωτογραφίες από όλα αυτά που δεν θα μπορέσω να αγοράσω θα θέλω όμως να βλέπω
και θα φαντάζομαι οτι μπαίνω στο μακρινό γαλλικό ζαχαροπλαστείο της γωνίας με αέρα και φινέτσα , όλοι θα μιλάνε ψιθυριστά και θα διορθώνουν μια τούφα που γλίστρησε απαλά από τα μαλλιά τους κι εγώ θα ζητάω ένα κόκκινο macaron κι ένα κερί με καραμέλα και βούτυρο

 φωτογραφία φόντου: Elliott Walker / κίτρινο αμάξι: Tunic / επεξεργασία εικόνων&κολλάζ: Νεφέλη 

Και μετά κοιμήθηκα και είδα πάλι τα δύο αγαπημένα μου όνειρα , τα πιο ωραία που βλέπω, είμαστε λέει σε ένα κίτρινο παλιό αυτοκίνητο με χαμηλή οροφή και γελάμε και παντού έχει αυτό το μαλακό φως του απογεύματος κι εμείς ταξιδεύουμε στον μεγάλο δρόμο και μετά είμαι κάπου με γρασίδι και ψηλά δέντρα και ξύλινα σπίτια και μια ξύλινη εξέδρα και μπροστά λίμνη και πάλι παντού αυτό το μαλακό φως κι εγώ κρατάω ένα κόκκινο μπαλόνι και γελάω

Ωραία που είναι τα χρώματα στον ύπνο και στον ξύπνιο

Βουτιά στην αμαρτία

5 σχόλια:

Γιώργος Ορφανός είπε...

Εχω έναν γνωστό στη Γαλλία.Αν θες μπορώ να του πω να σου φέρει macarons...

Καλά να περνάς

Υ.Γ αφού σε δυσκόλεψα σε κείμενό μου,τότε πρέπει να σταματήσω να γράφω..

Nana είπε...

Mας κατέστρεψες με τα macaron!
Είναι απίθανο πως μια εικόνα, τα σχήματα, τα χρώματα σε κάνουν να φαντάζεσαι την αφή, την υφή, το άρωμα..

(Μη στεναχωριέσαι, μπορεί κατά βάθος να μην είναι τόσο νόστιμα..!)

:-)

bakakaki είπε...

nomizw pws se eida proxtes arga to vrady se mia ekpobh sthn kratikh thleorash, nomizw escape legetai. Me toys Leon. Esy den hsoun? Polu omorfa!

CrazyCow είπε...

ωωωωχ! τωρα το ειδα αυτο!!!! μολις μου δωσες ενα μεγαλο χαμογελο!! =DDDDD

Nefeli είπε...

Να του πεις οτι θέλω αυτά με το βούτυρο ε.
:)
____
Nana βρήκα ζαχαροπλαστείο στην Αθήνα με macaron και αποφεύγω να πάω να πάρω για να μη μου χαλάσει αυτό που φαντάζομαι. Καλημέρα!
____
Escape για τη νίκη. Καλημέρα bakakaki!
____
Crazy Cow έχω εθιστεί στο music for your minds. 'Μέρα :)