Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009

Nefeli Walking Undercover - Οι Πιο Όμορφες Μέρες Μας - ΑΛΛΑΓΗ ΩΡΑΣ

Nefeli Walking Undercover: Οι Πιο Όμορφες Μέρες Μας

Οι πιο όμορφες μέρες περνάνε ήσυχα απ' το πλάι μας και αφήνουν μετέωρους ψιθυρους. Τους κατεβάζουμε στη γη και τους κάνουμε δικούς μας.
3 undercover καλλιτέχνες σε ένα οπτικοακουστικό project που συνδυάζει μουσική, λόγο και εικόνα για όλους αυτούς τους ανεπαίσθητους ψιθυρους

Νεφέλη Λιούτα: φωνή, κιθάρα, βιολί, πιάνο, κείμενα
Σταύρος Παργινός: τσέλο
Σταύρος Γεωργιόπουλος: video art

Στο Going Youth Festival 2009, στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, στο Γκάζι, Πειραιώς 100
Την Τετάρτη 23/9/09, στις 19.30 στην αίθουσα Δ7
Είσοδος για όλη τη μέρα: 10 ευρώ
Εισιτήριο διαρκείας για όλη τη διάρκεια του φεστιβάλ (23-27): 40 ευρώ / φοιτητικό: 25 ευρώ

* To Going Youth Festival είναι πανελλαδικό φεστιβάλ νέων δημιουργών που διεξάγεται για δεύτερη φορά στη χώρα μας. Θα παρουσιάσω εκεί κάποια δικά μου κομμάτια και κάποιες διασκευές, μεταξύ των οποίων θα παρεμβάλλεται αναπαράσταση κειμένων μου. Θα χαρώ να παρευρεθείτε στην πρώτη φορά που θα παρουσιάσω δικά μου πράγματα επί σκηνής

ΥΓ Η κουβέντα μας με την Roadartist εδώ

10 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

αχα! ε εκτός απροόπτου θα είμαστε εκεί. :)

ξωτικό είπε...

όπως είπα το πρωί στην μαμά Νέλλη ελπίζω να είναι κολλητικό βαρειάς μορφής.....(θα προσπαθήσω να φέρω την εφηβούλα μου....)

k είπε...

Και βέβαια θα είμαστε εκεί!

* Πέρνα μια βόλτα από την έκθεση φωτογραφίας. Έχω κι εγώ εκεί κάτι... κόκκινο.

Καλή επιτυχία!!!

mari(z)a είπε...

ολοι εκει νεφελακι μου
ανυπομονω
φιλι γλυκο

logia είπε...

εννοείται πως θα ειμαστε εκεί...

Γιώργος Ορφανός είπε...

Πάλι τα κατάφερες..5 μέρες είναι το festival,την μόνη που δε μπορούμε εμφανίζεσαι..Ελπίζω ο φακός της μαμάς Νέλλης να μας δώσει μια ιδέα..Καλή επιτυχία!!!

kikop80 είπε...

Η δική σου διασκευή πάντως μου άρεσε περισσότερο. Νομίζω πως ταιριάζει καλύτερα γυναικεία φωνή!
Όταν μπορέσω θα ακούσω και τ' άλλα σου!
Καλώς σε βρήκα!
:-))
A!
Και καλή επιτυχία για αύριο!

Nefeli είπε...

b|a|s|n\i/a, ξωτικο, kayadesigner, mari(z)a, logia, γιωργακη, kikop80, σας ευχαριστω για τις ευχες και την ανταποκριση, ευχαριστω και για τα καλα λογια που γραφτηκαν εδω και στη σελιδα της roadartist απο την ιδια και τους αναγνωστες της
kayadesigner καλη επιτυχια και σε σενα :)

noname είπε...

Καλή επιτυχία!! Δυστυχώς δεν θα μπορέσω να έρθω να σε ακούσω...
Ελπίζω να τα καταφέρω την επόμενη φορά..

lena_zip είπε...

Συγχαρητήρια και πάλι Νεφέλη και σε άλλα μεγάλα και μικρά, αρκεί να τα αγαπάς.